Študentské práce
Práce študentov / Natália Holbová / 2025 Práce študentov / Dominik Polák / 2025 Killiard / PC hra / Global game jam / 2025 Agoraphobia / PC hra / 2025 Necroblaster / Pc hra / 2025 Space Shuttle Struggle / PC hra / 2025 Silent Escape / PC hra / 2025 Výtvarná príprava / 2025 3D enviroment / 3D animácia / 2025 3D animácia / Téma Ultimate Total Petal Super Beatdown / PC hra / 2024 UTPSB / Game Jam + / 48h / 2023 Pixilácia / Premeny /2025
a Animovaná tvorba - Vývoj hier
vedúci odboru:
pedagógovia:
Mgr. art. Petra Cepková, ArtD.
Mgr. Tomáš Kičina
Mgr. Marek Hlavatý
Mgr. Dominik Lopušný
Mgr. art. Miriam Fulmeková
Alen Tatic
FORMA ŠTÚDIA
denné pomaturitné vyššie odborné štúdium
VSTUPNÉ POŽIADAVKY NA ŠTÚDIUM
dosiahnuté úplné stredné všeobecné vzdelanie s maturitou alebo úplné stredné odborné vzdelanie s maturitou ISCED 3A
SPÔSOB UKONČENIA ŠTÚDIA
absolventská skúška
DOKLAD O DOSIAHNUTOM VZDELANÍ
vysvedčenie o absolventskej skúške absolventský diplom s právom používať titul DiS. (Diplomovaný špecialista)
POSKYTNUTÝ STUPEŇ VZDELANIA
vyššie odborné vzdelanie ISCED 5B (terciárne)
Odborný profil absolventa
ANIMOVANÁ TVORBA – VÝVOJ HIERKód odboru 8630 Q
Vedúca odboru: Mgr. Lenka Šišuláková
Konzultácie: zastupkynavos@ssus.sk, +421911316660
PRIJÍMACIE KONANIE:
1. termín: 11. 06. 2025, 10:00
2. termín: 03. 07. 2025, 10:00
Absolventi odboru Animovaná tvorba na Akadémii dizajnu so zameraním na vývoj hier získavajú komplexné vzdelanie, ktoré ich pripravuje na pôsobenie v hernom aj filmovom priemysle. Štúdium reflektuje aktuálne trendy a požiadavky trhu práce, pričom kladie dôraz na praktické skúsenosti a tímovú spoluprácu pod vedením odborníkov z praxe. Počas štúdia si absolventi osvoja teoretické znalosti z oblastí, ako sú marketing, podnikanie v kreatívnom priemysle a dejiny umenia. Zároveň získajú odborné zručnosti v hernom dizajne, 2D a 3D grafike, UX/UI dizajne, animácii, vizuálnych efektoch, herných naratívoch a concept arte. Študenti si osvoja aj prácu s hernými enginmi a projektovou dokumentáciou. Štúdium zahŕňa aktívnu účasť na exkurziách, herných konferenciách, game-jamoch a workshopoch, ktoré vedú odborníci z herného a filmového priemyslu. Tieto aktivity poskytujú priestor na budovanie kontaktov s profesionálmi, rozvoj schopností a prezentáciu vlastnej tvorby. Dôležitou súčasťou programu je práca s modernými technológiami, ktoré sú štandardom v hernom aj filmovom odvetví.